Dračí úsvit

Šermířský a fantasy klub Hodonín

Tak a máme tady další článek o Dračím doupěti. Tentokrát bych se rád zaměřil na zvláštní část a to „pomocníci“. Pomocníkem se rozumí cizí postava hraná hráčem. Mág může mít svého havrana, hraničář věrného psa, nebo rytíř svého panoš. Vymyslet se zde dá cokoliv. Já za svou postavu (Kejklíř 3, Zaříkávač 3, Mág 1)  jsem si k jednomu dobrodružství, kde jsme se měli postavit přesile, vymyslel, že by bylo dobré podle starého elfského rituálu vyvolat z jiného světa bytost, která by nám pomohla v boji. Vytvořil jsem jí stejné zdroje, jako má pes v bestiáři a přiřadil ji základní pouto 3. Pouta jsou volné zdroje, které může postava čerpat. Pokud pouto klesne na nulu, tak hráč přichází o pomocníka (smrt, pocit zrady a podobně). Tyto zdroje se samozřejmě dají doplňovat a to platbou, na kterou se na začátku domluví průvodce a hráč. Většinou jsou to peníze, jídlo a podobně. U silných bytostí je možné platit vlastními zdroji nebo dokonce jizvami. U pomocníků se mi velmi líbí, že si zde můžete vymyslet takřka cokoliv,  jak jste mohli vidět z mého příkladu.

 

Graznuk

Charakteristika: 2-4 (zejména stopování vynikající zrak a čuch, boj zblízka proti lidem a zvířatům) (2)

Pouto: 3

Hranice: Tělo 4, Duše 2, vliv 2

Zvláštní schopnosti: Přirozené zbraně (zuby – krátká sečná) Šestý smysl, bytost ze sfér (zběhlost v boji proti nadpřirozeným bytostem)

Graznuk je bytost z jiného světa. Rozměrem a stavbou těla připomíná klokana s morče. Ve svém domovském světě je oblíbený mazlíček, stejně tak jako je tady pes. Dokáže si vytvořit silné pouto se svým pánem, ale často je velmi tvrdohlavý a svérázný. V některých končinách jeho světa je loven kvůli své kůži. V tomto světě se necítí moc příjemně a tak zde nebude chtít setrvávat věčně. Ovšem sám cestovat sférnou nedovede. Potřebuje k tomu vykonat pradávný rituál, který slouží i k jeho přivolání.

Napsat komentář


Sponzoři

  • Město Hodonín